Veelgestelde vragen

Hoelang is jullie levertijd?
Op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag voor 12:00uur besteld, is dezelfde dag verzonden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Dit kan helaas niet meer als de order al in behandeling is genomen en zo mogelijk al is verzonden.
Toch kan je altijd proberen om via email ([email protected]) of social media (het liefste Instagram) contact op te nemen met ons. Is jouw bestelling nog niet verwerkt, dan doen we uiteraard onze uiterste best om jouw wensen door te voeren. 

Waarom moet ik bezorgkosten betalen?
Wanneer je een bestelling plaatst via de webshop wordt er een pakketdienst ingehuurd om de orders op te halen en te verwerken. Deze rekent hier kosten voor. Wij huren hiervoor POSTNL in. Het pakket gaat eerst naar een sorteercentrum in Zuid-Holland, dan naar een sorteercentrum in uw provincie, dan naar uw huisadres. 

Hoelang duurt het voordat ik mijn track & trace link krijg?
Het pakket wordt ingescand in het sorteercentrum van PostNL. De e-mail met de track & trace link wordt dan automatisch verstuurd zodra dit daar is verwerkt.

Hoelang blijven de producten in mijn winkelmandje staan?
Tot 23:59 uur dezelfde dag. Winkelmandjes die om 00:00 niet zijn betaald worden automatisch geleegd.

Saldo cadeaubon controleren

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »